~RAYA~ :)

Assalamualaikum :)

Hai hai :)
Hari Rabu minggu lepas, sch saye buat JAMUAN HARI RAYA tau :)
Tade laa besarbesar sangat but agak meriah kot. 
Ni ade a few pics :)

me wif NOR ATIQAH :)

there she is. LYANA FITRIYAH :)
me wif bestie, NUR ALIA :)
NUR ALIA, me and FATIN SHAZIERA :)
FARHANA and LYANA FITRIYAH :)
me and IBU :)
me, IBU and FATIN SHAZIERA :)
The Second Photographer, NUR UMAIMAH :)
me and FATIN SHAZIERA :)
me and LYANA FITRIYAH :)
NUR ALYA and FATIN SHAZIERA :)
THE FIVERS :)
me and NUR ALIA. again. ayu kann ? hee :)
me. buat lawa jeh. grr =.=
the PRIMADONA ? yaa, FATIN SHAZIERA :)

It's all about us ! 
So, balikbalik pics kitorang jeh laa. hee :) 
Masa tu, memang nampak ayu kot dengan baju kurung and tudung labuh :) 
And we were happy at that time. 
Sikit pun tak rasa tak puas hati sebab penampilan kami yang macam tu :) 
So, dear viewers, thanks for the views.
Byee :) 

p/s : lot of love, fie :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.