~Sahabat~

Assalamualaikum :)

Wahai sahabat,
Aku mohon...
Mengertilah dan fahamilah...
Persahabatan yang terjalin antara kita telah berlandaskan keimanan dan ketakwaan...

Wahai sahabat,
Aku merayu...
Aku menanti akan tibanya hari perdamaian itu...
Akan aku terus menunggu tanpa henti...

Wahai sahabat,
Andai Allah telah menetapkan di sinilah titik penghabisannya...
Aku merayu lagi...
Maafkan aku di atas segala salah dan silapku...
Atas segala masalahku yang telah ku lempar dan luahkan terhadapmu...

Wahai sahabat,
Aku redha dengan ketentuan-Nya...
Sesungguhnya Dia lebih mengetahui apa yang terbaik buat kita.

Wahai sahabat,
Akanku tunaikan harapanmu itu...
Andai itu bisa membahagiakanmu...

p/s : telah aku keluarkan tangisan tanpa kata :'( maaf. andai perkataan itu yang bisa menenangkanmu. MAAF.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.