:)

Assalamualaikum :)

Lama kann tak update blog ni pasal CR.
Yaa, maybe tade ape yang nak cerita pasal dia dahh.
Umpama tak penting lagi.
Biarpun saye menyukainya, tapi dia tetap milik orang lain.
Dan sekiranya saye tahu lebih awal...
Tolonglah wahai HATI, boleh saye melupakannya dan biarkan saye tidur dengan tenang tanpa gangguan ?
Tapi, saye dah suka dia.
Tak mungkin untuk berundur dalam masa yang singkat.
Saye perlukan bimbingan dan pegangan dari seorang sahabat.
Tapi...hmmm :'(
Apa kata maaf mampu mengembalikan segala yang hilang ?
Apa kata maaf mampu membersihkan luka di hati yang hampir bernanah ?
Pasti tinggal parutnya juga.
To CR > maaf, aku telah mengganggapmu lebih dari seorang teman. dan kini aku ingin menegembalikan status TEMAN itu di dalam perhubungan yang terjalin ini. 

p/s : maaf andai kau terasa dengan tindakanku. namun apa yang lebih aku pastikan ialah kau akan berbahagia di sampingnya. aku bukanlah untukmu. aku tidak sempurna untuk menjadi pendampingmu. dan aku bukanlah tulang rusuk kiri yang tercipta untukmu biarpun aku mengharap aku adalah itu. :'(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.