Berubah ? :')


hey there. hmm, lama jugak tak update ni kan? but, just wanna say sorry to him. saya berubah kan? saya minta maaf sangat-sangat. saya tak tahu kenapa saya jadi macam ni. banyak kerja kot. saya rindu awak. saya nak contact dengan awak. selalu. sentiasa. saya ingat awak. saya fikirkan awak. tapi saya sekarang... hmm, malas nak type mesej sebenarnya. and kita pulak, memasing tk suka on the phone sebab masing-masing tak boleh merapu dalam phone kan? i'm sorry. kalau kita pernah on the phone, saya nak dengar awak main piano lagi. saya nak je cakap dengan awak. saya rindu awak sebenarnya. tapi maaf. saya tak pandai menzahirkan segalanya yang awak dapat tengok dalam diri perempuan lain. saya tahu kita dah macam jauh sikit berbanding dulu kan? i'll text you later. wassalam.

p/s: ingat apa yang saya janji masa awal kita kenal? saya akan belajar piano lepas spm nanti.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.