Menangis :')


ya Allah, dah lama saya tak macam ni. ntah kenapa, hati ni, rasa macam berat sangat. dan apa yang saya rasa, tak dapat describe. saya taktaw kenapa. tapi apa yang saya rasa sekarang ni, rasa kehilangan. ya Allah, kuatkanlah hati hambaMu ini ya Allah. actually, bukan sebab apa pun, tapi saya baru lepas tengok KHUNTORIA for the last episode. deorang dah tamatkan virtual marriage deorang. em, 456 hari deorang bersama. tapi rasanya bukan sebab tu pun saya menangis. hati ni rasa macam nak lepas segalanya. SEBAL. KECEWA. dah janji pada diri, taknak menangis dah, but jatuh jugak air mata ni. dah tahan agar jangan mengalir, tapi dia degil. i'm waiting for you my dear. wassalam.

p/s : now listening : jangan menangis lagi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.