Piano :)


weehaaa ! lamanya tak update. eh, baru berapa hari? haha, apekes kau Farihah? dah dah, actually, semalam... hmm, straight to the point je eh, malas nak berceloteh panjang. but, i know, post ni akan panjang jugak, wahahaha :D em, semalam tengok WE GOT MARRIED NICHKHUN AND VICTORIA, episode 50. hamaigadd. mission deorang kena ada romantic scene. eat, jump and love. yaa, selalu kita tengok, eat, pray and love kan? haha :D deorang lain sikit.

so, here we go dengan cerita saya. deorang mula romantic scene dengan cuci kereta sama-sama. hamaigadd, sweet gila nak meninggal ah ! then, deorang nak pegi bungee jumping ! ni saya nak jugak. serious nak ! >< tapi takut. haha :D tapi last-last deorang tak buat pun sebab vic takut. hewhew. then, deorang makan sama-sama. yaa, perkara biasa. yg last part ni, vic mintak khun main piano kat dia. how sweet a man plays a piano for his wife :)

khun main lagu KISS THE RAIN. semalam, lepas saya tengok scene tu, ya Rabbi, dia pernah main piano, lagu ni untuk saya. sebelum saya pergi kem. oh, terimbau kenangan dulu. hikhik XD vic buat back hug kat khun. SWEET. betul-betul jadi romantic scene deorang.

hmm, okay, tu je nak crita ni. kbaii, wassalam :)

p/s : make sure kita lagi sweet dari deorang please? and i know, deorang yang tiru kita, HAHA :D em, takziah untuk keluarga awak.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.