Bestfriend ! :)



hey everywhere. it's 4.05 a.m and I can't sleep right now. *yawn* yaa, kerja bertambah gila banyak okay ? macam nak maki je -.- ustazah kan dah cakap, berjihad ! kurangkan tidur. tapi saya rasa makin banyak je tidur saya. hahaha :D right now, saya tengah siapkan note sejarah saya. hari isnin nak hantar. sepatutnya hantar jumaat but saya tak pegi sekolah, sebab.... em, ehem *cough* ada la sebabnya. projek saya tak bertaip lagi, tu pun isnin nak kena submit dah. mau saya kena marah dengan cikgu lawa tu nanti, haihh -,- mengantuk ni !>< but, note saya ada lagi 5 muka surat yang saya malas nak tulis, so saya type je. harap cikgu handsome tu tk marah saya, "kerja saya kemas cikgu ! :)" *buat muka comel depan cikgu*

alright, cakap pasal bestfriend, sebenarnya bukan ada kisah apa pun. but just em, cemana eh nak cakap? *baling kuali* a good boyfriend is who can acts like a bestfriend at the same time right? saya nak ni ! >< means, sharing like a brother, caring like a sister, merapu like a friend, yelling like a mother and scolding like a father ! perfect huh? saya merapu lagi *acu M16 kat kepala*

hmm, macam ada setengah couple tu kan, kejap cakap kau aku, bie sayang, awak saya, i u ! aww sweet. eh, macam tuding jari kat muka saya sendiri ja kan? alahai. haha :D saya masih hormat dia as orang yang lebih tua dari saya. so perkataan aku kau tu jarang sangat keluar. kalau keluar pun, dalam nada main-main. tapi, kalau dia baca macam serius jugak, tu tak dapat eden nak nolong. -.- 

hmm, kita masing-masing bz kan lepas ni? yaa, we've talked about this, don't worry, wehh, saya tk cakap pun nak guna orang tengah tu, pepandai je ah >< assignment awak banyak, projek saya makin menambah. sokay la. macam dulu kan, kita still rasa apa makna rindu kan? so, this time, kita akan buat macam dulu balik, okay? :) cari saya bila perlu. kalau tak dapat cari, lepas spm la jawabnya. alright?

hmm, i should pen off right now. lapaqqqqq. mengantuk. semua ada. dia dah sampai ke alam mimpi pun, and saya ja yang masih berjaga. alright, bye for now. wassalam :)

p/s : sejarah. akaun. mathematics. memang aku tak payah tidur pun ! ><

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.