Stay strong :')


hey. em, apa nak cakap sebenarnya ni? *ketuk-ketuk kepala* ntah la. idea takda, but dah janji nak update malam ni. hmm, takda mood sangat la dua tiga hari ni. saya taktaw kenapa. mungkin cuaca. *baling kuali* or mungkin RESULT yang tak memuaskan hati. *pengsan* but, tak boleh buat apa dah. mungkin saya tak cukup usaha lagi. ya la, saya sibuk dengan majalah lagi. nak hasilkan yang terbaik, sampai lupa yang saya masih ada tanggungjawab untuk belajar bersungguh-sungguh. hmm, mungkin betul kata ustazah, kalau saya nak duadua seiring menuju kejayaan, saya perlu berjihad. dan bagaimana untuk berjihad? kurangkan waktu tidur saya. tapi boleh? *kijang betul* hmm, ubat kena sedia selalu lah, itu wajib ! :)

then, bila dapat tahu pulak pasal sara and arif dah break, i feel like, saya pun akan jadi macam tu ke? long-distance relationship. bukan senang nak tanggung. bukan senang nak usahakan bagi berjaya. kena setia. kena jujur. kena ikhlas. hmm, saya dah kurang berhubung dengan mana-mana lelaki. yalah, sekarang fokus untuk SPM ja. result makin menurun. saya tak tahu kenapa. sama ada saya yang belajar tak betul or sebab dia. yaa, saya break dulu waktu nak exam kan? saya tak tahu yang benda ni akan affect segalanya. hmm, sedihnya. but tk boleh buat apa. move on. usaha lebih for this coming exam. lebih kurang tiga minggu lagi. stay strong Farihah ! :) 

buat sara and arif, korang kena kuat. we've planned so many things together. sedihnya tak dapat buat benda yang kita rancang tu sama-sama. and how come kita nak sambut kedatangan orang pahang tu sama-sama? arif dah takda dalam hidup sara. hmm. benda ni bukan diaorang je rasa. terus terang, saya pun rasa. layan perasaan. *menangis* okay, Farihah, dah melayan perasaan anda. kau tak penat ke asyik menangis? haihh -.- i think, i should stop here. buat sara and arif, again, i would like to say, STAY STRONG.

saya akhiri entry ni dengan wassalam.

p/s : sorry awak, saya tak minat bola :(

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.