Dreaming :)




hey there. alright, harini tajuk entry ni dreaming. dreaming is mimpi kan? but saya sebenarnya nak maksudkan angan-angan. haha. hey, angan-angan free okay? tak kena duit. so, beranganlah anda sebelum anda diangankan. eh, diangankan? cemana tuh? *buat gaya deskmate, anis marhaini* haha, alright. abaikan pasal diangankan. actually, tak sahlah kalau perempuan tak berangan kan? perempuan dengan angan berangan memang tak dapat dipisahkan. betul ! *bulatkan mata* alright, move on. tapi kan, tak salah berangan. berangan tanpa usaha, tu salah. apa yang kita nak tu, jadikan impian. impian tu jadikan kenyataan dengan usaha. am i right? okay dah berleter.

actually, saya yang dah bernafas selama 17 tahun ni, banyak angan-angan yang saya dah pasang. okay, even masa baby pun dah berangan. haha, nak botol susu yang besar gajah punya, so that my mom tak payah bancuh susu banyak kali. eh, hentam je sebenarnya. takdanya angan-angan mcm tu. haha, mana taw angan-angan waktu baby apa. nak tido je kan masa tu? :) okay, so, here we go with my ANGAN-ANGAN.

1) SPM
SPM dah dekat. eh, bukan selamat pagi malaysia. but, sijil pelajaran malaysia. yaa, takut ah ! tanya lagi. but main-main serupa tu jugak. hmm. sape taknak kan keputusan yang gempak punya? nak laa. but, kalau takda usaha, cemana nak dapat kan? hmm, saya nak impian saya tercapai., so dengan ini, saya berjanji akan belajar bersungguh-sungguh demi mengejar impian saya. 11A+ ! insyaAllah, aminn. doakan saya.

2) Nak pergi Paris ! *tetap dah*
saya berangan nak pergi Paris lepas spm. but for sure la my parents tak lepas kan? so, saya tangguhkan benda ni. saya nak pergi dengan bakal suami saya nanti. eh, taktaw lagi sape. kalau ditakdirkan saya tak kahwin, haha, pergi dengan sara la. dia kan suka travel. awww, we love travelling ! damn much. kitorang akan snap sama-sama, stay together, jalan sana, jalan sini, all together. harap jangan jealous. so, my future husband, cepat la jumpa saya. nanti kita pergi ! double honeymoon. alright? saya harap sangat dapat pergi city of love ! xoxo

3) Rumah sendiri
this title, sebenarnya lepas kahwin punya. haha, okay, sebenarnya saya memang nak rumah sendiri lepas kahwin. taknak duduk dengan mama. taknak duduk dengan mother-in-law. bukan tak suka, but tak salahkan kalau nak berdikari? so, kalau kita*merujuk kepada saya dan bakal suami* dah ada rumah sendiri, kan sweet kalau tiap-tiap hari kita masak sama-sama, kemas rumah sama-sama, gotong-royong kan hujung minggu? and of course, there's will be more privacy for us. romantic please ! okay dah melalut. and that time, kita akan rasa nikmat rumah tangga yang kita bina bersama. aisehwoman. haha, okay, deal huh?

4) Future husband
haha, this title boleh buat saya senyum jugak kay? eh, bukan senyum dah ni, laughing out loud. :) kalau boleh la kan, saya nak future husband saya macam nichkhun dalam WE GOT MARRIED (khuntoria). awwh, he made everything for victoria. dear future husband, you should watch that ! haha, saya tak minta future husband sehandsome dia, but kalau dapat, it's anugerah. a present. *mengharap jugak sikit* haha, alright, please watch that reality shows, so that awak boleh practise dari sekarang ! *arahan*

buat masa ni, saya ingat ni je. sebab ni je yang saya nak sangat. haha, alright, ada masa, saya update lagi okay? :) saya akhiri dengan wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.