I Will :)


Hey here. hey there. hey everywhere. okay, harini saya nak cakap apa? taktaw. but nak update jugak weh. mengantuk petang-petang ni. tunggu orang tu habis kelas kang saya tido dia marah pulak kan? >< tadi pergi sekolah. ahh, lambat pagi tadi. tak breakfast apa la. then kat sekolah, dah mula rasa nak pengsan. nasib je hari ni hari selasa. so, tkda assembly. kalau tak, rasanya memang gedebukk dah. haha :D actually, takda apa sangat yang jadi kat sekolah hari ni. but sikap saya yang malas tu masih membelenggu diri. waa, tolong pergi jauh-jauh. shuhhhh, nanti lepas spm mai balik ! haha :D alright. teruskan.

actually, blog ni kan, salah satu cara saya untuk sampaikan apa yang terhasrat di hati tanpa bgtaw dia sendiri. sapa dia? awak la, eceh, hihi ^^ em, saya nak bagitaw, sebenarnya lagu KISS THE RAIN tu saya tak pernah dengar. just pernah dengar yang piano je. tu pun sebab saya suka. sebab apa suka? sebab saya suka dengar awak main piano sampai terbelit tangan kan? lagu tu susah right? hehe :) then, baru kejap tadi, saya dengar lagu tu. awak nak sampaikan something ke? lagu tu... em, sedih :( terasa saya di Penang. haha :D

em, tu je kot. mengantuk ni. cepat la awak habis kelas. nak bumm bumm ! alright, wassalam :)

p/s : tajuk takda kena-mengena kan? apa kisah ><

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.