That Moment :')


Hai awak semua. *lambai tangan* em, nak cerita apa ni? haa, tudiaa. taw bukak taktaw nak kata apa kan? haha :D alright, actually saya memang ada benda nak cerita. and untuk dia, terima kasih sebab terus terang. tapi, saya.. em, cemana eh nak cakap, saya terlalu memilih la awak. sorry sangat. sebab tu ah saya marah sangat bila awak buat macam ni taw tak? actually, pasal saya lepaskan orang yang sayangkan saya untuk awak tu, helah je, haha, jangan ah marah, sebab saya nak awak berterus terang. pasal awak. lepas saya tengok awak, em, perasaan ni jadi lain. macam "eh, aku mesej dengan orang dewasa ah!" haha, okay, sorry, but tu apa yang saya rasa taw. okay, tkpa, teruskan je.

masa awak nak bagitaw saya kebenaran tu, hati saya macam cakap, "Ya Allah, ni ke masanya aku mengetahui kebenaran tu?" serius, takut, kecewa semua ada. actually, bukan sebab awak tak macam yang saya nak. saya tak kisah pasal tu. tapi, sampai hati tipu saya kan? hati ni macam kena siat je. dah la sepanjang jalan kena ceramah dengan parents. wekk. deorang tak bagi jadi suri rumah nanti. haha, suruh saya kerja jugak. setakat ni, saya dengar cakap parents saya dulu eh? alaa, we have talked about this right? :)

awak tanya saya, saya memilih ke tak. of course i'm choosy. too choosy. saya memang memilih. saya nak orang yang boleh bimbing saya. saya lemah taw. saya dari tulang rusuk yang bengkok. then, when you asked me bout that, saya cakap je la terus terang, saya nak yang handsome. tapi awak tk tanya kan handsome macam mana. this entry will explain to you.

saya nak hati yang handsome. means, hati yang ikhlas untuk terus menyayangi saya seadanya. terima saya seadanya. boleh kan? :') akhlak yang handsome. akhlak nak cantik ah, untuk terus membimbing saya menuju ke jalan syurga. insyaAllah, kita usaha sama-sama taw ! fighting~ penampilan nak handsome ah. i mean, kemas ! teratur. saya dah ajar awak kan? eh, ada eh? haha, abaikan. awak, bila hati dah handsome, of course, secara tak langsung, everything will be handsome. trust me. okay?

lastly, with this entry, i accept you for who you are. saya akhiri tinta ini dengan wassalam. pen off.

p/s : ingat janji awak.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.