Kata-kata Dari Dia :) (part 2)


malas cakap banyak, permulaan ni, sama ja macam entry sebelum ni. just ni kelebihan saya bagi dia. haha, merapu kot ! jom baca ! :D

1) Bijak
kat mana la bijaknya -.- tah apa yang awak tengok dalam diri saya. haha, kat mana bijaknya ni? :)

2) Pandai berkomunikasi
Malas comment. sebab awak nak cakap saya cakap banyak ah tu ! ><

3) Kemas
haha, thank you ! :)

4) Bergaya ikut citarasa sendiri
Jeans, t-shirt, tudung selepang, cukup la kann? :) tak payah nak gaya datin sangat laa ><

5) Manja even try cover
Manada cover. okay, saya manja, tapi bila? ><

6) Pandai bagi kata-kata semangat.
aww, no comment. haha, bila ntah ni ><

7) Mampu buat orang yang disayangi tersenyum
oh really? hamaigadd. jangan la ada orang bermasam muka ! :')

8) Lemah lembut
alahai, dia ni, haha, malu.

9) Tak mudah nak marah
awak, awak lupa ya yang saya cakap saya baran? dalam warkah buat bakal suami? aww, awak patut tahu tu. awak tak pernah tengok saya marah lagi.

10) Jarang merajuk
of course la, sebab awak tak dapat detect. andaikan awak dapat detect, mesti awak cakap saya kuat merajuk. haha, bebai kuat ah ! ><

11) Suka senyum
that is part of me :)

12) Jarang buat awak marah
aww, thank you. harap bersabar dengan kerenah saya :)

13) Kelebihan ke 13 ni censored ! tk boleh masuk sini. haha, malu

14) Ada impian sendiri
Just wanna share them with you :)

15) Suka fikir ke hadapan
Semua perempuan pun macam ni sebenarnya :)

16) Tak mudah melenting dengan apa yang berlaku
aww, awak tak kenal saya di sekolah macam mana. haha :D

17) Penyabar
Tah mana datangnya ni? -.-

18) Tak pernah buat awak bosan
ya eh? terharu jap. *lap hingus*

19) Kuat semangat
Semangat apa weh? kesukanan? tak minat, haha

20) Disayangi kawan-kawan
Saya pun sayang diorang :)

21) Peramah
Ni awak nak cakap saya cakap banyak kan ? ><

22) Senang cari kawan
awak, kawan memang senang cari, tapi bukan sahabat taw ! ingat ni :)

23) Suka "HAHA" dalam mesej
eh, biarlah, menceriakan what? haha :D rule of texting : must have "HAHA" :)

24) Always ada bila awak perlukan saya
Tapi lepas ni, takda dah. stay strong ! fighting. hihi :D

25) Tak pernah bosan dengan awak
Memang la, asyik merapu and mengada lebih tu kann? haha, dahtu, buat lawak tk gelak. memang ah >< mcm nak sekeh ja. haha

26) Suka jealous tapi cover
Eh, ni kelebihan ke kelemahan? haha, manada cover. tk pandai cover la.

27) Usaha nak puaskan hati awak
saya ada usaha eh? buat apa weh? haha

28) Suka kongsi cerita dengan awak
aww, sebab ni eh awak cakap saya peramah? haha, kurang asam betul ! ><

29) Boleh berbincang
mesti ah, bincang dulu, takkan tetiba nak terus tarik tudung rambut bagai kan? kalau tk boleh bincang, haluan tu ada dua, sila lah pilih :)

30) Cool
aww, i'm awesome huh? okay, haha, thank you :)

31) Selalu berfikiran positive
Jangan jadi macam saya. Negative tu kena ada. okay? :)

fuhh, lega jari. haha, kita tutup entry ni dengan tasbih kafarah dan surah al-asr. wassalam :)

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.